2. TESİS YÖNETİM ZİRVESİNDE KONSİYON STANDI AÇTIK
Çevre ve Şehircilik Bakanımız Sn. Murat KURUM'unda katıldığı , 9 Aralık tarihinde sancaktepe belediyesinin kongre merkezinde düzenlenen 2. tesis yönetim zirvesine 1000'in üzerinde profesyonel tesis yönetim firması katıldı. Bu etkinlikte konsiyon ekibi ile stand açarak uygulamamızı anlatma fırsatı bulduk. Konsiyon'a büyük ilgi görerek çok verimli bir organizasyonda yer almanın mutluluğunu yaşadık.